вторник, 19 ноября 2013 г.

Вчора (18.11.13.) мною боло проведено 2 уроки - української мови та літератури.

Українська мова
Укр.мова 18.11.13.

Це - другий урок, який відвідав мій керівник від кафедри. Трохи був ефект дежавю - знов понеділок, п'ятий урок, на якому присутня велика кількість гостей. І знов хвилювання, але на цей раз вже меньше.
Урок пройшов, на мою думку, непогано. Тема - «Позначення звуків на письмі. Алфавіт. Співвідношення звуків і букв», тож ставила перед собою наступні цілі:

  • поглибити знання учнів про український алфавіт, сформувати розуміння важливості алфавіту для впорядкування різних матеріалів. Вчити розрізняти співвідношення звуків та букв.
  • розвивати граматичні навички, комунікативність, логічність;
  • виховувати патріотизм.
Мета була досягнута за допомогою таких методів і прийомів, як слово вчителя, словникова робота, бесіда, метод вправ.
Взагалі, ця тема була неважка для учнів, частково з нею вони знайомились ще в початкових класах. Але, сподіваюсь, більшість з них дізнались і засвоїли з цього уроку і щось нове!

Українська література
Укр.літ.18.11.13.

Українська література, на мій погляд, цікавіше мови. Тут можна поговорити, дати можливість учням висловити свої думки, продемонструвати деякі здібності. І вчора ми з учнями робили саме це.
Урок був незвичайний, його тема - «Виразне читання. Конкурс на найкращого декламатора уривків казки «Цар Плаксій та Лоскотон», які найбільше сподобалися».
Перед тим, як приступити до самого виразного читання, я запропонувала учням "погратися" - перевірити їх зняння казки. Гра "Продовж речення" та відгадування кросворда були досить доречні -
 - вони цікаві учням, які сприймають цей вид роботи все ж таки як гру, а не вправу,
 - вони допомогли мені перевірити та закріпити знання дітей та закріпити.

На мою думку, урок  пройшов непогано, єдине, що мене бентежить - не дуже гарна дисципліна. Важко заспокоїти дітей. Варто мені посміхнутися чи пожартувати, як вони, бачачи, що я "добрінька", починають сідати на голову.
Але всі ми іноді такі неслухняні, що ж робити. Буду підбирати і до них "ключик".






1 комментарий:

  1. Доброго дня, дуже шукаю конспект уроку-конкурсу. Буду вдячна, якщо Ви поділитесь своїми матеріалами.

    ОтветитьУдалить