среда, 20 ноября 2013 г.

Конспект уроку з української мови на завтра
Укр.мова 21.11.13.

Тема уроку - "Сполучення йо, ьо" - в принципі, неважка, думаю, труднощів з її засвоєнням не буде. Хотілось би зробити дещо поцікавіше, додати презентацію, можливо, якесь відео, але, на жаль, у кабінеті, в якому буде проходити урок у четвер, немає необхідної для цього техніки.
Ну, що ж робити, зате  вправи підібрала різнманітні, сподіваюсь, учням ніколи буде нудьгувати=)

1 комментарий:

  1. Вероніко, це для нас відкриття, що форма такого планування називається конспект.
    Ви повернули конспект, який брали на кафедрі? Конспект - це розпланована діяльність вчителя і учня, у нього відповідні компоненти й обсяг!
    Ви маєте право створювати план-конспекти, але тоді й їх так і називаєте. Але за період практики у вас ає бути 4 конспекти (розгорнуті, деталізовані, прописані, розплановані): 2 перших уроків + 2 залікових.

    Питання до вашого методичного апарату:
    Чому підручник віднесено до обладнання?
    Яка наочність на вашому уроці, записи на дошці ви вважаєте наочністю?
    Де сторінка учнівського зошита?
    Ви 2 хвилини вітаєтеся?
    Чому Ви визначаєте лише етап (наприклада ІІ)? А де назва методу, прийому, форми оргназіації та проведення?
    "Теоретичні відомості" - це що етап, підрозділ, метод, форма???
    Вправи ви розрізрізнюєте за номерами та формою виконання (ланцюжком), а е назви виду вправ, як ви можете довести логічність і правомірність пропонованої системи вправ на уроці?
    І звичайно, план-конспект не дає уявлення про особливості вашої педагогічної майстерності в організації навчальної діяльності учнів. На жаль, ми не можемо побачити,але дуже сподіваємося, що на уроці це присутнє, а в конспектах і зможемо прочитати: умотивовані переходи між видами діяльності, навчальними ситуаціями, планомірне керування діяльностю учнів під час навчальних ситуацій (усвідомлення учнями завдання, виконання завдання, контроль виконаної роботи тощо).
    Успіхів! Чекаємо на ваші самоаналізи!

    ОтветитьУдалить